wtorek, 14 lutego 2012

Valentine's Day

14 luty.  Dla mnie to głównie wtorek, taki jak każdy, nic szczególnego nie wnoszący w moje życie. Walentynki? To przede wszystkim komercyjne święto. Wnosi jednak zawsze niesamowicie miłą atmosferę, aż czuć to wszystko w powietrzu. Jest to w pewien sposób podkreślenie ważności bliskiej nam osoby. Ale czy tylko wtedy się kocha? Tylko wtedy pamięta się o kimś dla nas ważnym? Być może to właśnie okazja do przemyślenia niektórych istotnych dla nas spraw. Teoretycznie powinnam nad wyraz lubić to 'święto' bo w końcu sama mam kogoś ważnego i kocham, ale nie tylko dziś, a cały czas.Osobiście sama nie mam nic przeciwko świętującym. Wszystko to oczywiście moje zdanie, szanuje każdą osobę, która ma odmienne poglądy : )
Udanych walentynek dla świętujących i dużo miłości na caaaały rok :*