środa, 25 stycznia 2012

100!

Ten post jest setnym z kolei! Nie wiem kiedy się tyle uzbierało :) Początkowo starałam się prowadzić mojego bloga bardzo systematycznie, ale przez pewien 'rozwój wydarzeń' (swoją drogą bardzo pozytywny) wszystko się zmieniło. Mam trochę mniej 'weny twórczej' do pisania.. Komentarze zablokowałam z początkiem tego roku, ponieważ uważam, że jeśli będziecie chcieli czytać moje posty to i tak je przeczytacie, bez względu na możliwość komentowania :)
Nie ukrywam, że bloga prowadzę głównie dla siebie, ale chcę dzielić się również z Wami moim życiem. Jest na prawdę miło widzieć, że czytacie, a przynajmniej wchodzicie na mojego bloga. Chciałabym doczekać kolejnych stu postów.Oby się dało :)
Pozdrawiam wszystkie czytelniczki i czytelników! :*


Jeżeli macie jakieś pytania do mnie to zapraszam na  formspring.me/czysiek