niedziela, 2 października 2011

tag

Na początku bardzo dziękuje za nominację idealnakombinacja :)

ZASADY:
1. Powiedz kto Cię otagował
2. Odpowiedz na pytania
3. Otaguj 12 blogów
4. Poinformuj je o tym

PYTANIA:

1. Używasz kolorowych, czy neutralnych cieni do powiek?
Nie używam cieni do powiek.
2. Co wolisz bardziej - pomadkę czy błyszczyk?
Pomadkę, ponieważ nie lubię błyszczyków.
3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Oczywiście zależy o jakie chodzi produkty, ale jeżeli mam odpowiedzieć tak lub nie, to mówię NIE.
4. Co sądzisz, i czy używasz różu do policzków?
Nie używam różu do policzków, ale uważam, że w umiarkowanej ilości wygląda ładnie.
5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Puder.
6. Miałaś kiedykolwiek jakieś problemy z cerą?
Oczywiście mam małe problemy z cerą jak większość dziewczyn w moim wieku.
7. Używasz filtrów?
Nie używam.
8. Na jaki produkt kosmetyczny Twoim zdaniem trzeba wydać najwięcej pieniędzy?
Tutaj trudno jest mi odpowiedzieć obiektywnie. W moim wieku nie wydaję ogromnych sum pieniędzy na kosmetyki.
9. Co sądzisz o maseczkach, i czy ich używasz?
Jeszcze nie używam, ale sądzę, że są dobre.
10. Makijaże jakiej gwiazdy podobają Ci się najbardziej?
Znów nie odpowiem na to pytanie :) 

Ja standardowo nie taguję konkretnych osób, tylko zapraszam każdego chętnego do zabawy!

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA POPRZEDNICH POSTÓW! :)

PS. Jutro Wam pokażę co kupiłam sobie jak byłam u babci:)