piątek, 19 sierpnia 2011

The Make Up Blogger Award

Chciałabym podziękować za nominację : Bell , Haniebna , .Bardzo się cieszę, że już ktoś o mnie pomyślał, mimo, że mój blog funkcjonuje dopiero od paru dni ;)

zasady:
- Napisz kto przyznał Ci nagrodę.
- Napisz 7 makijażowych faktów o sobie.
- Przekaż nagrodę 15 następnym blogerkom
.


1. Maluję się tylko pudrem.
2. Nie używam błyszczyków, tylko pomadek ochronnych.
3. Uwielbiam malować paznokcie, mam masę różnych kolorów lakierów.
4.Chcę jak najdłużej wytrzymać bez zbędnego malowania, aby moja cera zbyt szybko się nie zniszczyła.
5. Lubię stonowane kolory u pomalowanych dziewczyn.
6. Nie nałożyłabym na siebie tonę pudru czy fluidu.
7. Na tę chwilę nie użyłabym zalotki do oczu.

Nominuję wszystkie osoby, które chcą się podzielić z innymi swoimi makijażowymi faktami. Nie chciałabym narzucać nikomu tej zabawy, aczkolwiek bardzo się cieszę, że ja mogłam się z Wami podzielić moimi nawykami.


Jutro pokażę Wam co kupiłam u babci, a teraz idę się rozpakowywać bo dopiero wróciłam do domu. A za oknem ciemno i zbliża się burza...